הפרעת קשב וריכוז והיפראקטיביות

הפרעת קשב וריכוז והיפראקטיביות הינה תופעה נפוצה ושכיחה במיוחד אשר קיימת בקרב בין חמישה לעשרה אחוזים מהילדים בישראל. כמו כן, ניתן לראות כי הפרעת קשב וריכוז והיפראקטיביות הינה נפוצה יותר בקרב בנים ביחס לבנות. ילדים אשר סובלים מהתופעה של הפרעת קשב וריכוז והיפראקטיביות יכולים לחוות קשיים רבים בחיי היום-יום, ואף ניתן לראות כי בקרב למעלה משמונים אחוזים מהילדים סובלים מהתופעה גם במהלך גיל ההתבגרות וגם במהלך חייהם הבוגרים. כמו כן, ניתן לראות כי ילדים רבים אשר סובלים מהפרעת קשב יהיו בדרך כלל יותר אימפולסיבים. מרכז רפואי ארבל נוסד על ידי ד"ר עברי שמעון, אשר מעניק מענה למגוון רחב של תחומים: ״ים של שירותים”  רופאים, בדיקות, טיפולים ועזרים. לד"ר עברי ניסיון רב ברפואת המשפחה וילדים, והשכלה נרחבת בתחום של רפואת כאב על ידי הזרקות ממוקדות למפרקים, כמו כן המרכז מתמחה בבדיקת הפרעת קשב וריכוז והיפראקטיביות, הפרעת קשב וריכוז המלצות, הפרעת קשב וריכוז לילדים, הפרעת קשב וריכוז למבוגרים ועוד. 

הפרעת קשב וריכוז המלצות

הפרעת קשב וריכוז המלצות הינו תחום אשר יעסיק כל מי שמעוניין לעבור בדיקה אשר תעזור לאבחן באופן מדויק ובהיר את סוג התופעה ואת הסתמינים הספציפיים אשר מגיעים איתה. קיימת חשיבות רבה לאבחון מוקדם וטיפול מהיר, על מנת למנוע נזקים ככל הניתן. כמו כן, בעקבות המודעות ההולכת וגוברת בשנים האחרונות סביב התחום של הפרעות קשב וריכוז, ילדים רבים מקבלים אבחון מוקדם אשר עוזר להם להתמודד עם הפרעה על הצד האפקטיבי ביותר, זאת ביחס לילדים אשר אינם עוברים בדיקה ואבחון מקצועי שפעמים רבות יכולים לסבול מבעיות התנהגותיות וחברתיות. 

הפרעת קשב וריכוז לילדים

אין ספק כי הפרעת קשב וריכוז לילדים הינה שכיחה יותר ביחס להפרעת קשב בקרב מבוגרים. ובכל זאת, בשני המקרים ישנה חשיבות רבה לאבחון מוקדם.  מרכז רפואי ארבל נוסד על ידי ד"ר עברי שמעון, אשר מעניק מענה למגוון רחב של תחומים: ״ים של שירותים” רופאים, בדיקות, טיפולים ועזרים. לד"ר עברי ניסיון רב ברפואת המשפחה וילדים, והשכלה נרחבת בתחום של רפואת כאב על ידי הזרקות ממוקדות למפרקים. 

הפרעת קשב וריכוז למבוגרים

הפרעת קשב וריכוז למבוגרים הינה תופעה אשר קיימת אצל בין ארבעה לבין שבעה אחוזים בקרב האוכלוסייה הבוגרת. 

סגירת תפריט
Call Now Button